Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

ΏΡΑ ΤΑΜΕΊΟΥ!!!

Φίλοι μου καλησπέρα!!!!
Μπορεί το σημερινό κουπόνι να είναι φτωχό αλλά ένα είναι σίγουρο, απόψε το βράδυ θα είμαστε πλουσιότεροι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ηταν λίγες οι επιλογές αλλα δεν δυσκολεύτηκα να βρώ μερικά ματσάκια-λαβράκια!!!
Έχουμε και λέμε
113  ΑΚΙΖ 29 vs ΦΕΝΛΟ  (2) στο 1.80
108 ΚΡΕΤΕΙΓ vs ΑΡΛ        (1) στο 1.75
116 ΓΙΟΝΓΚ ΤΒΕΝΤΕ vs ΣΠΑΡΤΑ ΡΟΤ (2) στο 1.70
Αυτή είναι η πρώτη μου τριάδα μεσαίου ρίσκου.
Πάμε λίγο τώρα σε O/U
100 ΑΟΥΕ vs ΧΑΙΝΤΕΝΧΑΙΜ  (U)
117 EMEN vs ΦΟΛΕΝΤΑΜ       (Ο)
110 ΟΡΛΕΑΝ vs ΑΝΖΕ              (U)
Αυτά είναι λοιπόν.
Εγώ τα έχω παίξει στο internet σε δυάδες με 10e και μου γυρίζει περίπου 40. πάμε για ένα πολύ καλό μεροκάματο σήμερα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τυχόν υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!